2.8.07

Update yok ise bir nedeni var elbet

Sıkışıklık.. tamam çok iyi bir mazeret değil ama elim değmiyor vallahi. "24 saatim de dolu çok bi yoğunum. George (W. Bush) habire telefonda 'Naaapalım bi el at şu duruma' diye zırlıyor hem!" gibi bi doluluk değil tabii. Ama bildiğiniz sıkışık yaşam temposu, tatsız günler vs. kısaca bu cepheden yeni bir haber yok. Özetlemek gerekirse çene işi devam ediyor ağır aksak-ki bu konuda daha tonla yazı yazabilirim- her adımda yeni, bizden kaynaklanmayan ve bizim anlamadığımız halde çözmek zorunda kaldığımız bir sorunla karşılaşıyoruz. "This is Sparta!" diyip dalıyoruz sorunlara (dalıyor-uz=biz=Fırat+ben). Ayrıca babamın kalça kemiğinin kırılması sebebiyle geçirmiş olduğu ameliyat üzerinde mini bi operasyon daha yapılması gündemde. Ancak tarihi belli değil henüz. Bir nevi "Başıbozuk implantı yok etme ve kıkırdak dokuyu özgürleştirme operasyonu" olacak. Dalga geçtiğime bakmayın, korkulara gark olmuş durumdayım. Hmm bunun yanı sıra İTÜ'de bişiler ile uğraşıyorum ki inşaatla ilgili olması oldukça mutluluk verici benim için. Keza "Çene ve implantlar" gibi hiçbir fikrimin olmadığı bir şeylerden sonra en azından bildiğin konularla ilgilenmek rahatlatıyor insanı. "ee ben az çok anladım bunu.. tamam yaparım, evet.." diyebilmek gerçekten güzel.

İşte böle.. düze çıkayım biraz, yazıcam yine..

 
Creative Commons License
This work is licenced under a Creative Commons Licence.