4.1.08

Yok.. Galiba bizden geçmiş...

FPS'leri çok sevmem, hele multiplayer FPS'ler iyice çekilmez oluyor benim için. Splinter Cell, Ghost Recon ve Rainbox Six'i multiplayer olarak oynamak biraz daha zevkli. Ancak FPS olayı bizden geçmiş. Team Fortress 2 videolarına gözüm takıldı, oradan aklıma geldi şimdi. Baştan sonra dahi izleyemedim, sarmadı beni hiç.



Aynı şekilde Duke Nukem Forever.. sonsuza kadar çıkmayacak sanıyordum, yanılmışım. Aslında merak ettiğim şey şu, habire yaratık patlattığımız FPS'ler sadece beni mi baydı? Duke Nukem'i beklediğimi bile söyleyemeyeceğim...



Duke Nukem Forever ve geliştirilmesi 8 sene falan sürmüş olan TF2'yi anınca hemen aklıma yenilenmiş hali çıkacak bir başka eski yıllardan kalma oyun geldi "Street Fighter IV" Ama bunu oynamak istiyorum ve videosunu izlemek bile hâlâ büyük zevk veriyor.




Sanırım FPS bundan sonra benim için sadece dönem FPSleri(Call of Duty, BF vs.) ve Tactical FPS'ler ile sınırlı kalıcak.

 
Creative Commons License
This work is licenced under a Creative Commons Licence.